suck...

Har det lite svårt med motivationen för tillfället. Önskar att jag inte behövde bry mig om skolan och bara kunde ligga ute i solen och läsa bra böcker... Nu kan jag inte göra det för att jag har saker att göra i skolan, ända fram till mitten av juni, dessutom vill jag inte visa min blekfeta valrosskropp ute i solskenet. Folk skulle bli helt förtvivlade av den hemska åsynen och dö som flugor runt om kring mig.

Får försöka höja motivationen med ett glas Varm & Kall (och bättra på valrosskroppen lite till).


POSTAD AV: Erica

2012-05-06 @ 16:36:16 | http://www.ericajohannesson.se

Äh, du har ingen valrosskropp! Tänk på mig som faktiskt ser ut som en valross på riktigt nu haha! Kan du inte läsa "skolböcker" ute i solen då?

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar