Fiasko

För ett par veckor sedan sa Tobbe att han hade hittat ett erbjudande som gick ut på att om man köpte 10 paket med kaffe/tassimokapslar från Gevalia och skickade in kvittot så kunde man få en tassimomaskin, helt gratis!
Sagt och gjort, och idag kom den vita lilla klumpen äntligen hem!
Men... det gick inget vidare för mig... Det tog mig EN KVART och lusläsning av bruksanvisningen innan jag fattade hur fan jag skulle få fram min latte från de där löjliga små kapslarna. Som om inte det vore nog lyckades jag även ta hål på kapseln med mjölk innan jag lyckades få fram min latte. Och jag ska fan föreställa en ingenjör? Pinsamt.
Men nu så sitter jag i alla fall här med en latte som är helt okej, riktigt bra för att vara skummjölk. Så den kommer användas flitigt eftersom att vi nu har kapslar för 500:- här hemma samt ett presentkort på tassimos hemsida. Höhöhöh.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar