Lycklig!

Idag har varit en riktigt bra dag, bortsett från att jag varit bakfull. Jag har fått veta att jag blivit godkänd i projektet i vägbyggnadsteknik, Josefine och jag fick en 4 på vårt projekt i vattenbyggnadsteknik och jag fick en 5:a på tentan i vägbyggnadsteknik! Så galet lycklig, min första femma någonsin. Logiskt sett så borde ju betyget i vägbyggnadstekniken bli en 5:a, men jag vill inte ta ut något i förskott. Men fy fan vad glad jag är! Ytterligare 15 hp säkrade.


POSTAD AV: Din shot-vän

2012-11-09 @ 21:40:33

FYFAN VAD BRAAA DU ÄR!!!! ;)
*Ketchiiiing* 15 poäng in på kontot!

POSTAD AV: Henny =)

2012-11-11 @ 20:05:57 | http://hennyvinlof.blogg.se

Ååhh, gud va härligt!! Grym du är Sofie :D

Heja heja, håller alla tummar för en 5a i betyget nu, då jädrar blir det fest ;D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar