Rea på Charlies

För er som inte vet så har Charlies rea denna helgen, men start i fredags. Så Efter att ha tvingat mig igenom en dag i skolan tog jag bussen dit bort, och herre jävlar vad folk! Jag skojar inte om jag säger att det stod 100 bilar utanför affären, och folk hade parkerat som galningar överallt, vilket lapplisorna verkade gilla. De satte så snällt gula lappar under vindrutetorkaren på nästan alla bilar, 800 kr/lapp.
Hur som helst fyndade jag lite!
Stod och höll i ett fint täcke från Jacson, men när jag nästan var framme vid kassan så upptäckte jag att jag fått fel storlek! Så istället för Jacson, så fick det bli ett Kingsland istället. Men det gråter jag verkligen inte över, för jävlar vad snyggt det är! Köpte även en grimma från B//Vertigo och ett pannband med äkta Swarowskikristaller som skulle kostat 100 spänn (billigt redan där) men jag prutade ner det till 50 kr istället, snacka om bra deal!
Det sjuka med vistelsen på Charlies var att jag fick köa i EN OCH EN HALV TIMME för att komma fram till kassan! Och då ska tilläggas att de faktiskt hade tre kassor öppna.
I lördags var jag i alla fall där igen, med sällskap av Tobbe. Köpte ett par rid/vardagsbyxor från Martha Ridewear (eller vad märket nu heter). Har dock inte bestämt mig om jag ska behålla dem ännu, har ni lust att hjälpa mig bestämma mig? :)
Ska försöka få tummen ur och lägga upp bilder på alla mina fynd idag eller i morgon!


POSTAD AV: Henny =)

2012-09-30 @ 16:31:13 | http://hennyvinlof.blogg.se

Hjälper dig gärna om du ska ha kvar dom eller inte, men jag vill se en bild först ;)
Sen vill jag se bilder på resten av det du fyndade med!! :D

SV: Ja, du.. Det var faktiskt precis vad jag tänkte igår! haha. Varför åkte jag inte till charlies istället?! hmm...

POSTAD AV: Emma

2012-10-08 @ 12:11:01 | http://xoffbeat.blogg.se

Var också på rean (när de öppnade) har varit där många gånger innan på just höst/vårrean men detta var fan besöksrekord gånger 1000 cirka, heelt galet! Jag köpte ingenting för första gången någonsin pga. den sju mil långa kön ;)

Svar: Jag är visserligen väldigt nöjd med de saker jag köpte, men jag skulle aldrig i livet ställa mig i den jäkla kön till kassorna frivilligt igen:PVar där på lördagen med, då behövde jag bara köa 10 min ist för 90 min, helt galet!
countmeamongyoursaints

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar