Riga

Ja, det vart lite si och så med uppdatering här för min del. Men jag har faktiskt haft fullt upp sedan jag skrev här sist! I fredags fyllde jag år, så den dagen börjades i skolan och avslutades med ett fantastiskt bra pass på Lotta och därefter middag med mamma och pappa.
I lördags och söndags var jag i stallet. I lördags red jag ännu ett riktigt kanonpass på Lotta och därefter åkte jag vidare till Bjärkhult och red ett kanonpass på Trombia. I söndags var det stalljour som gällde för min del. Därefter var det bara att packa ihop grejerna för att åka till Jönköping.
I måndags morse satt vi i bilen 08.30 för att åka till Åkersberga utanför Stockholm för att hämta upp Anna och Svenne. Kl 17.00 gick båten mot Riga! Så tisdagen spenderades i Riga med helt underbart väder! Därefter gick färjan hemåt igen, och igår, 18.00 var vi hemma i Jönköping igen, så det har varit sex ganska intensiva dagar för min del. Men nu börjar det ge med sig lite :) 
Har en del att skriva om helgens ridning samt om Rigaresan. Men bara om ni vill läsa? Inte så roligt att skriva annars ju....


POSTAD AV: JennyM

2012-09-06 @ 16:03:56 | http://jmdressyr.blogg.se

Äntligen någon som frågar! ;) jag har bara väntat på att folk ska reagera för jag vet vad folk tycker och tänker om graman. Eller endel tycker ju det är jättehemskt med dessa hjälptyglar ;)

Kommer ett utförligt svar ikväll! :)

POSTAD AV: Erica

2012-09-06 @ 16:20:08 | http://www.ericajohannesson.se

Hade vart kul att läsa om hur ni hade det i Riga :)!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar