Nelly

Idag har jag inte gjort många knop.
Jag satt still i soffan mellan 10 & 17, jag reste inte på mig en enda gång. Jag gick inte ens på toaletten och jag behövde inte ens hämta någon mat, för det fixade Tobbe.
Nu har jag i alla fall fått något gjort, jag har beställt en klänning. Tänkte att jag kunde passa på när det var 50% på VILA & fri frakt, nu har jag lite lätt ångest eftersom det inte är fri retur. Tänk om den inte passar? 
Tyckte den var rätt söt, så nu får jag bara hoppas att jag krympt ihop till en S, jag har ju faktiskt på något mirakulöst vänster tappat 1,5 kg utan att göra något annat än ligga i soffan och möla i mig mat så jag hoppas på det bästa.


POSTAD AV: JennyM

2013-02-25 @ 00:22:17 | http://jmdressyr.se

Nej jag håller med dig, han var fortfarande fin men långt ifrån så outstanding som han var när Edward satt på ryggen de sista åren. Det är ju sådant han "satt" dit!

Haha nej men precis, jag undrar VAD du behöver göra för att få sparka på en boll? Dyka upp på träningarna?! Knappt det ens...

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar